तपाईंले यस पाठमा निम्न विषयहरू सिक्नुहुनेछः
परमेश्वर
– स्वर्गदूतहरू
– शैतान र दुष्टआत्माहरूको शुरूआत
– पृथ्वीको सृष्टि
– मानिसको सृष्टि
– अदनको बँगैचा
– करतुस (नाटक)
तपाईंले यस्ता थुप्रै विषयहरूको बारेमा रहेका बाइबलका शिक्षाहरू यस पाठमा प्राप्त गर्नुहुनेछ।
यदि तपाईं यो पाठ र यसको कार्यपत्र डाउनलोड गर्न चाहनुहुन्छ भने तपाईंले सक्नुहुन्छ। हामीचाहिँ तपाईंलाई कार्यपत्र अनलाइन भर्न सल्लाह दिन्छौं किनकि त्यसले कार्यपत्र भर्ने र पठाउने तरिका सहज बनाउँछ। तर तपाईं कार्यपत्र डाउनलोड गरेर भर्न चाहनुहुन्छ भने तपाईंले कार्यपत्रलाई स्क्यान गरेर वा त्यसको फोटो खिचेर त्यसलाई हामीकहाँ इमेल गर्न सक्नुहुन्छ (correspondence@nepalgoodnews.com)।
यी प्रश्नहरू मानव समाजमा निक्कै छलफल गरिने प्रश्नहरू हुन्। यी प्रश्नहरूको जवाफ हामी परमेश्वरको वचन बाइबलमा पाउँदछौँ। परमेश्वरले नै सबै आत्मिक प्राणीहरू सृष्टि गर्नुभएको हो। आत्मिक प्राणी भन्नाले अदृश्य व्यक्तिहरू हुन् जो विशेष उद्देश्यमा परमेश्वरबाट सृष्टि गरिए। ती आत्मिक प्राणीहरूलाई विभिन्न नामहरू दिइएका छन् जस्तै आत्माहरू, स्वर्गदूतहरू, करूबहरू, सराफहरू, परमप्रभुका सेना, प्रधानताहरू, अधिकारीहरू, अन्धकारका शासकहरू, “ताराहरू” आदि। तर बाइबलले यी आत्मिक प्राणीहरूलाई “ताराहरू” भन्दा आकाशका वस्तुहरूको कुरा गरेको होइन, तर बरू यो नाम तिनीहरूको विशेष गुणहरूमा आधारित छ।
सृष्टि आकस्मिकरूपमा बनेको होइन तर यो परमेश्वरको हातको कार्य हो। पवित्रशास्त्र बाइबलको उतपत्ति १:१ मा लेखिएको छ, “शुरुमा परमेश्वरले आकाश र पृथ्वी सृष्टि गर्नुभयो।” शुरूमा परमेश्वर बाहेक अरू कोही थिएन र केही थिएन। साथै सबै थोकहरूको शुरूआत थियो। शुरूमा परमेश्वर बाहेक अरू न कोही थियो न केही कुराहरू नै। तर विचार गर्नुपर्ने कुरा के हो भने कसैले केही कुराको सृजना गर्नुपर्यो भने उसलाई त्यसका लागि आवश्यक थोक वा शाधनहरूको पहिला आवश्यकता पर्दछ। तर परमेश्वरले कुनै थोक र साधनहरू विना नै सम्पूर्ण सृष्टिको कार्य सम्पन्न गर्नुभयो। उहाँले वचनैद्वारा सबै सृष्टि सम्पन्न गर्नुभएको थियो। जस्तो हिब्रु ११:३ मा लेखिएको छ, “परमेश्वरको वचनद्वारा संसारहरू बनिए; यसकारण देखिएका कुराहरू देखा पर्ने कुराहरूद्वारा बनिएका होइनन्।” कुनै थोक विना सृष्टि गर्न उहाँको निम्ति असम्भव छैन। यर्मिया ३२:१७ मा लेखिएको छ, “हे प्रभु यहोवा, हेर्नुहोस्, तपाईंले आफ्नो ठूलो शक्ति र आफ्नो फैलाइएको पाखुराले आकाश र पृथ्वीलाई बनाउनुभयो; तपाईंका निम्ति कुनै कुरा पनि कठिन छैन।” यी सबै काम गर्न उहाँलाई कसैको सल्लाहको आवश्यकता थिएन। उहाँ सबै कुरा जान्नुहुन्छ। “आहा ! परमेश्वरको बुद्धि र ज्ञानरूपी धन कति गहिरो छ ! उहाँका न्यायहरू कति अथाह छन् र उहाँका मार्गहरू कति अगम्य !” (रोमी ११:३)
परमेश्वरले पृथ्वी सृष्टि गर्नुहुँदा पृथ्वी आकारविनको र शुन्य थियो। पृथ्वी अन्धकारले ढाकेको थियो। सारा पृथ्वी पानीले ढाकिएको थियो। परमेश्वरको आत्मा पानीमाथि चलिरहनुभएको थियो। परमेश्वर सृष्टिलाई पूर्णता दिन तयार भइरहनुभएको थियो। उहाँले सृष्टि गर्ने कार्य ६ दिनहरूमा समाप्त गर्नुभयो। सृष्टिको विवरण यस प्रकार छन्ः
पहिलो दिनः
पहिलो दिनमा उहावले प्रकाशको सृष्टि गर्नुभयो। उहाँले “उज्यालो होस्” भन्नुभयो, तब उज्यालो भइहाल्यो। सम्पूर्ण पृथ्वीमा प्रकाशको शुरुआत भयो। प्रकाशको श्रोत परमेश्वर हुनुहुन्छ। परमेश्वरले प्रकाशलाई वचनद्वारा सृष्टि गर्नुभयो। कुनै पनि साधन विना उहाँले प्रकाशको सृष्टि गर्नुभयो। तब उहाँले उज्यालो र अँध्यारोलाई छुट्याउनुभयो। उज्यालोलाई दिन र अँध्यारोलाई रात भन्नुभयो।
दोस्रो दिनः
परमेश्वरले दोस्रो दिनमा आकाश मण्डल सृष्टि गर्नुभयो। त्यसबेला पृथ्वीको सतह पानीले ढाकिएको थियो। उहाँले पानीलाई दुई भागमा विभाजन गर्नुभयो। एक भाग पृथ्वीको सतहमा र अर्को भाग वायुमण्डलमा। अनि बीचमा खुल्ला आकाशको सृष्टि गर्नुभयो। पानीको माथिल्लो भागले सम्पूर्ण पृथ्वीलाई ढाकेको थियो। अनि यस भागले घना पानीको मात्रा बोकेको थियो र उक्त भागको कारण पृथ्वीको वातावरण सुरक्षित र अनुकुल बनेको थियो।
तेस्रो दिनः
परमेश्वरले तेस्रो दिनमा अर्को अचम्मको कार्य गर्नुभयो। उहाँले आदेश दिनुभयो र त्यसको परिणाम स्वरूप पृथ्वीको सतहलाई ढाकिरहेको पानी एक ठाउँमा जम्मा भए, तब सुख्खा जमिन देखा पर्यो। त्यसबेला पृथ्वीमा कति ठूलो हलचल भयो होला। सर्वशक्तिमान परमेश्वरले आफ्नो सामर्थ्यद्वारा पृथ्वीको सृष्टि गरिरहनुभएको थियो। अनि जमिनमा उहाँले आ–आफ्नै किसिमका बीउ भएका असङ्ख्य जातका बनस्पतिहरूको सृष्टि गर्नुभयो। ती अति सुन्दर थिए। बनस्पतिहरूको सृष्टिले पृथ्वीलाई अति सुन्दर तुल्यायो।
चौथो दिनः
परमेश्वरले चौथो दिनमा छक्क लाग्दा अरू कामहरू गर्नुभयो। उहाँले पृथ्वीको वातावरणलाई अझ अनुकुल र उपयोगी तुल्याउन प्रकाश र तापको श्रोत सूर्यको सृष्टि गर्नुभयो जसले दिनमाथि प्रभुत्व गर्दथ्यो। साथेरातमा प्रभुत्व जमाउन चन्द्रमा सृष्टि गर्नुभयो। अनि असङ्ख्य ताराहरूको सृष्टि गर्नुभई अन्तरिक्षलाई भर्नुभयो। यसले गर्दा पृथ्वी बस्नलायकको हुन अझ अनुकुल बन्यो। मानव जीवनका निम्ति उपयोगी यी वस्तुहरूको सृष्टि पनि परमेश्वरले आफ्नो वचनैद्वारा गर्नुभएको थियो।
पाँचौं दिनः
परमेश्वरले पाँचौं दिनमा प्रथम पटक चलहल गर्ने जीवित प्राणीहरूको सृष्टि गर्नुभयो। समुद्र असङ्ख्य जातका जलजन्तुहरूले भरिए। ठूला–ठूला ह्वेल माछाहरूदेखि लिएर अति सुक्ष्म जलजन्तुहरू पानीमा चलहल गर्नथाले। विशाल रित्ता समुद्रहरू अब अत्यन्तै अद्भूत र मूल्यवान स्थान बने। साथै उहाँले खाली आकाशमा उड्ने अनेकौं जातका पंक्षीहरूको सृष्टि पनि यही दिनमा गर्नुभयो। बयानै गर्न नसकिने आवाजहरू दिने अनेकौं थरीका पंक्षीहरूको सृष्टिले पृथ्वीलाई अझ अद्भूत र बहुमूल्य बनायो। पृथ्वी अत्यन्तै सुन्दर र असल थियो।
छैटौं दिनः
परमेश्वरले छैटौं दिनमा अझ शक्तिशाली तथा क्षमतावान जन्तुहरूको सृष्टि गर्नुभयो। ती चाहिँ जमिनमा चलहल गर्ने अनेकौं थरिका जीव तथा जन्तुहरू थिए। ती पृथ्वीमा चलहल गर्न थाले। तिनका लागि पृथ्वीको वातावरण अनुकुल थियो। परमेश्वरले ती जीवजन्तुहरूलाई पनि वचनैद्वारा सृष्टि गर्नुभयो। बाइबलले हामीलाई बताउँदछ, “अनि परमेश्वरले भन्नुभयोः पृथ्वीले आफ्नो–आफ्नो जातिअनुसार जीवित प्राणी अर्थात् आफ्नो–आफ्नो जातिअनुसार घरेलु पशु, घस्रने जन्तु र पृथ्वीका वनपशु उत्पन्न गरोस् !” (उत्पत्ति १:२४)। सृष्टि अति सुन्दर र सिद्ध थियो। यी सबै उदेकका कार्यहरू परमेश्वरले कुन उद्देश्यको निम्ति सृष्टि गर्नुभएको थियो ?
पृथ्वीमा उहाँको सृष्टिको कार्य र क्रम हेर्दा सृष्टि कसैको निम्ति तयार पारिएको अनुमान गर्न सकिन्छ। कुनै परिवारले साना साना लुगा, साना जुत्ता, टोपी, अनि कोक्रोको प्रबन्ध अनि त्यस्तै अन्य प्रबन्धहरू गरेको देखेपछि परिवारमा कसैको जन्म हुँदैछ भन्ने अनुमान लगाउन सकिन्छ। त्यस्तै गरी पृथ्वीलाई झन् झन् सिंगार्दै र अनुकुल पार्दै लगिएबाट पृथ्वीमा कसैको विशेष सृष्टि गरिन लागेको कुराको सहज अनुमान लगाउन सकिन्छ। त्यो सृष्टि मानिसको सृष्टि थियो। मानिसको निम्ति नै पृथ्वीलाई अनुकुल तुल्याइएको थियो। बाइबलले प्रकाश पार्दछ, “परमेश्वरले भन्नुभयोः हामी मानिसलाई हाम्रै स्वरूपमा, हाम्रै समानतामा बनाऔँ, र तिनीहरूले समुद्रका माछामाथि, आकाशका पक्षीहरूमाथि र घरेलु पशुमाथि, साथै सारा पृथ्वीमाथि र पृथ्वीमाथि घस्रने हरेक हरेक घस्रने जन्तुमाथि अधिकार राखून् !” (उत्पत्ति १:२६)। तब परमेश्वरले मानिसलाई उहाँको आफ्नै स्वरूपमा सृष्टि गर्नुभयो। “अनि परमप्रभु परमेश्वरले मानिसलाई जमिनको माटोबाट रच्नुभयो, अनि तिनको नाकका प्वालहरूमा जीवनको सास फुकिदिनुभयो, र मानिस जिउँदो प्राणी बने।” (उत्पत्ति २:७) यसरी परमेश्वरले मानिसलाई माटोबाट विशेष सीपमा सृष्टि गर्नुभयो। अन्य सृष्टिमा केवाल वचन प्रयोग गर्नुभयो तर मानिसको सृष्टि विशेष रूपमा गर्नुभयो।
मानिस परमेश्वरकै स्वरूपमा सृष्टि गरिए। कसरी ?
यसरी मानिस परमेश्वरकै स्वरूपमा सृष्टि गरिए।
मानिसको सृष्टिकर्ता परमेश्वर हुनहुन्छ। उहाँ मानिसका मालिक पनि हुनुहुन्छ। उहाँले मानिसको निम्ति एक सुन्दर, मनमोहक, सम्पन्न बगैंचाको सृष्टि गर्नुभयो। त्यस बगैंचामा सबै स्वादका, रंगका, आकारका अत्यन्तै सुन्दर फलफूलहरूका रूखहरू मिलाएर लगाइएका थिए। साथै सबै प्रकारका पशुपंकषीहरू त्यसमा राखिएका थिए। सुन्दर नदीहरू सिंचाइका लागि राखिएका थिए। ती नदीहरू अनमोल धातुहरूले सम्पन्न थिए। तिमा सुन्दर जलजन्तुहरू राखिएका थिए। त्यस बगैंचाको बीचमा दुई विशेष रूखहरू पनि थिए। एउटा चाहिँ जीवनको रूख थियो र अर्को चाहिँ असल र खराबको ज्ञान दिने रूख थियो। यो बगैंचा परमेश्वरकै हातद्वारा तयार पारिएको बगैंचा थियो। यो सिद्ध अनि अत्यन्तै मनमोहक बगैंचा थियो। यस बगैंचा मानिको वासस्थान हुनलाई दिइयो जसमा प्रथम मानिसको निम्ति अधिकार र कर्तव्यहरू थिए।
(पश्चिमी नेपालको एक स्थान। मध्यान्ह। शिरशिरे चौतारीछेऊ।)
आमाः कताडि आउनुभो बाबु ?
कमलः कताबाट हुन्थ्यो आमा, अलिक परबाट। होइन के गर्न लाग्नुभयो, डोका बोकेर ?
आमाः क्यार्ने नि बाबु घाँसाँ नागई दुध खान पाइन्न नि क्यारे ? डिंगा नपाली अलिकति भएपनि मोइ खान पाइनन्। मोइ नखाई घाँसाँ जान पनि सकिन्न। फेरि मोल पनि चाहिगो। मोल नभई खेताँ जानै पर्दैन। बाबुलाई थाहा छँदै छ नि बाबु यस्तो कुरो त ?
कमलः हो नि आमा। काम नगरी माम त कहाँबाट पाइन्थ्यो र ?
आमाः त्यही त भन्या मैले। अचेलका नानीहरू अँ भन्दा अलंकार बुझ्छन्। आफू परियो उहिलेका। अनि बाबु यसपालि क्यारी जोडो बढेका ? खई यसपालिको जाडाँ लाउँला भनेर यो सुइटर किनेको यसले त धान्नै गाह्रो पर्यो। जाडो भाहा भाहा। क्यार्नि हो यस्तो भासी ? सुइटर पनि किन्नै नसकिने महँगो छ। यसलाई मैले गोडा पानँसय त ठ्याम्मै तिरं। एउटा भाले बेचेको पैसा जम्मै यसैमा गो। क्यार्नि हो बाबु यस्तो भासी ?
कमलः हो आमा हो। महँगीले डाँडाँ काटिसक्यो। बाँच्नै गाह्रो भो।
आमाः आँबोई समस्या पनि एक थरि हो र बाबु ? घराँ राति ओड्नलाई सिरक छैन। एउटा नयाँ सिरक पुरेतलाई दान दिइयो आफूलाई यहाँ जे भएपनि बुढालाई परलोकमा न्यानो होस् भनेर। एउटा दुहुनो गाई पनि पुरेतलाई दान गरियो। नभए बुढाले बैतरिणी तर्नै नसक्ने। स्वर्गै जान नसक्ने। आफूले त यहाँ जिउँदा र मरेका दुवैलाई हेर्नु पर्याछ। मरिजानेलाई पो हाइसुख। त्यै भनेर मैले घरि घरि बुढालाई भन्थें, बुढा तपाईं भन्दा म नै पहिला मर्नुपर्छ। तर के गर्नु कालको बात कल्ले पो बुझ्छ र ? त्यो हाम्रो हाताँ छैन पो। यस्तै रेछ यो जिन्दकानी पनि। उही काललै ढुक्ने काम गरिराछु बाबु। होइन बाबु पनि कुरो सुन्दा सुन्दै के दङ्ग पर्नु भा भन्या ?
कमलः एउटा कुराले मलाई दङ्ग पारेको छ आमा। त्यो के हो भने मानिसलाई मुक्तिको लागि जीवनभर धर्म–कर्म गर्न लगाइन्छ। तर जब धर्म–कर्म गर्ने त्यो मानिसको मृत्यु हुन्छ तब उसले गरेका सारा धर्म–कर्म व्यर्थ भएका छन् भने जस्तै उनको मुक्तिको लागि उनका नाता आफन्तलाई सारा गर्न लगाइन्छ। त्यसो त किन धर्म–कर्म गर्न लगाइन्छ ? यो कुरोमा म दङ्ग परको छु आमा।
आमाः त्यसो शास्तरको कुरा म कहाँ बुझ्दछु र ? म त “जसो जसो पुरेत बाजे उसो उसो स्वाहा” गर्ने त परें। उनै पुरेत जान्दछ यस्तो शास्तरको कुरा। हामीले क्यार्न सउछ र ? बुझ्नै सकिन्न यस्तो शास्तरको कुरा, क्या हो क्या हो बाबु।
कमलः यदि मृतकको लागि जिउँदाहरूले धर्म नगरी मुक्ति नपाउनु हो भने त्यो मरेर गएकाले गरेका सारा धर्मकर्म के काम लाग्यो र नि आमा ?
आमाः अँ त बल्ल कुरा बुझें बाबुको। म त यस्तो लाटी पो छु त। कुरै ढिलो बुझ्छु। मुक्तिको लागि जिउँदा छँदा गरिने सारा धर्मकर्म व्यर्थ हुने भासी किन जिउँदा छँदा धर्मकर्म गर्नुपर्यो। यदि व्यर्थ नहुने हो भने मरेकाहरूका लागि जिउँदाले धर्मकर्म नै गर्नु पर्दैन। कि कसो बाबु ?
कमलः ठीक कुरा हो आमा। धर्महरूमा मुक्ति नभएकोले यस्तो गरिएको हो। ‘तिमी बाँचुञ्जेल धर्म गरी मुक्ति पाउने चेष्टा गर। अनि तिमी मरिसके पछि पनि हामी तिम्रो मुक्तिको लागि प्रयास गरदिनेछौँ‘ भन्ने भाव दिंदोरहेछ धर्महरूले।
आमाः आँबोइ यो बाबुले कस्तो चित्त बुझ्दो कुरो गर्नुभाको। हो त नि धर्मले मुक्ति दिने भाभए बाँचुञ्ज्याली पनि धर्मकर्म, मरेसी नि धर्मकर्म, सधैं धर्मकर्म त गर्नु नपर्ने नि। ईश्वरले त अवश्यै यस्तो बाटो लाइदिहैन। यो त मान्छे कै करतुस हो बाबु।
कमलः हो आमाले कुरा बुझ्नुभो। अवश्य ईश्वरले मुक्तिको बाटो देखाइदिनुभएको छ। त्यो पत्ता लगाउनुपर्छ तपाईं हामीले। मानिसले सृजेका यी धर्महरूले मुक्ति दिदैनन्।
आमाः अति वेश कुरा गर्नुभो। अब म पनि यो कुरोमा चासो लिन्छु। ठूलो ज्ञान हालिदिनुभो बाबुले मेरो दिमाखमा। आउँदै गर्नुस् बाबु हाम्रो घरतिर पनि। म त घाँसा जान पर्यो। क्यार्ने अहिल्यै डिंगा कराउन थाल्छन्। लत बाबु हिंडें।
कमलः हस् त आमा फेरि भेटौंला।
(नाटकको दोस्रो खण्ड तेस्रो पाठमा प्रस्तुत गरिनेछ।)